Kushtet dhe rregullat e blerjes
Kushtet dhe rregullat e blerjes
Termin dhe Kushtet
Kjo faqe internet me domen www.medicushelp.mk është në pronësi të MEDICUS HELP DOOEL Shkup (në tekstin e mëtejmë MEDICUS HELP), me seli në rr . Bel Kamen nr.7, 1000 Shkup, është shërbim i
krijuar për përdoruesit për të mundësuar kërkimin, krahasimin dhe/ose blerjen e produkteve dhe shërbimeve. Si vizitor dhe përdorues, ju informojmë se përdorimi i përmbajtjes së faqes, si dhe transaksionet e bëra, janë subjekt i disa kushteve dhe rregullave, për të cilat ju kërkojmë përpara se të përdorni faqen http://www.medicushelp.mk/ ti lexoni ato me kujdes. MEDICUS HELP nuk mban asnjë përgjegjësi nëse përdoruesi nuk i ka lexuar termat dhe kushtet e përdorimit dhe blerjes.
Kushtet e përgjithshme
Duke vizituar ose blerë nëpërmjet faqes sonë të internetit, ju duhet të
pranoni kushtet e përmendura më poshtë, e drejta për të ndryshuar në
varësi të kushteve dhe nevojave është e rezervuar pa njoftim paraprak
për përdoruesit e faqes. MEDICUS HELP DOOEL Shkup nuk mban
përgjegjësi nëse përdoruesi i faqes nuk i ka lexuar informacionet dhe
kushtet e disponueshme publikisht nga kjo faqe. Nëse nuk jeni dakord
me Kushtet e Përgjithshme të kësaj faqeje, thjesht mos e
përdorni dhe shkoni te dyqanet MEDICUS HELP.
Emri MEDICUS HELP është markë e mbrojtur tregtare e MEDICUS
HELP DOOEL Shkup dhe çdo lloj përdorimi i saj është i ndaluar pa
pëlqimin paraprak me shkrim të pronarit. MEDICUS HELP DOOEL
Shkup rezervon të gjitha të drejtat që dalin nga marka tregtare
MEDICUS HELP. E gjithë përmbajtja e kësaj faqeje, duke përfshirë
formën, pamjen, imazhet, informacionin, dizajnin dhe të gjitha të
dhënat e disponueshme, janë pronë intelektuale e MEDIKUS HELP
DOOEL Shkup dhe mbrohen nga e drejta e autorit dhe të drejtat e
përafërta.Shkarkimi i informacionit, të dhënave dhe imazheve,
shpërndarja e tyre, transferimi ose përdorimi i lidhjes nga kjo faqe
është i ndaluar. Përdorimi i të njëjtës është i mundur vetëm për qëllime
jokomerciale dhe përdorim personal përtej lejimit të çdo keqpërdorimi
të të dhënave dhe opsioneve të ofruara nga kjo faqe. Informacioni i
shpërndarë në këtë faqe kan karakter informativ. Ne gjithmonë do të
përpiqemi për saktësinë e informacionit, por devijimet dhe lëshimet në
informacion janë të mundshme, në varësi të burimit të informacionit.
Për të gjitha produktet do të mundohemi që të keni në dispozicion një
Foto të kapshëm , si ilustrim i pamjes dhe formës së produktit.
MEDICUS HELP rezervon të drejtën të publikojë emrat e produkteve,
modelet dhe informacione të tjera në gjuhën anglese kur:
•Ekziston rreziku i humbjes së informacionit të rëndësishëm gjatë përkthimit
•Nuk ka terminologji të njëjtë ose të ngjashme në gjuhën maqedonase
Për të përmbushur nevojat dhe kërkesat tuaja, MEDICUS HELP do të përpiqet për disponueshmërinë e faqes së saj të internetit 24 orë në ditë. Në rast të mosdisponueshmërisë së përkohshme, d.m.th.
ndërprerjes së qasjes në faqen e internetit për shkak të ndikimeve teknike ose të jashtme përtej kontrollit të MEDICUS HELP, ne nuk mund të marrim asnjë përgjegjësi dhe të garantojmë qasje të përhershëm.
MEDICUS HELP
Me Politikën e Privatësisë, ne do të sqarojmë se ku dhe si ruhen të dhënat personale të të gjithë blerësve të regjistruar në faqen tonë të internetit. Kjo politikë e privatësisë vlen vetëm për http://
www.medicushelp.mk/ dhe nënfushat e saj. Nëse ështëi pranishëm link që do t'ju lidhë me faqe të tjera, ne nuk marrim asnjë përgjegjësi në lidhje me mbrojtjen e të dhënave personale të ofruara nga ato faqe interneti.
Çdo përdorues, pas regjistrimit dhe blerjes, deklaron se është i njohur dhe pajtohet me Politikën tonë të Privatësisë.
Nëse regjistroheni, të gjitha të dhënat personale që futni përmes formularit të regjistrimit do të përdoren për qëllime të dorëzimit të produktit, përpunimit të pagesave, si dhe për reklamimin e produkteve dhe shërbimeve të ofruara nga ne, nëse keni zgjedhur këtë opsion dhe ruhen në në përputhje me dispozitat e Ligjit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale dhe nuk u transferohen palëve të treta.
Nga informacioni që na nevojitet gjatë regjistrimit dhe/ose gjatë porosisë, veçojmë:
Emri dhe mbiemri
e-mail adresa
Adresa për dërgesat e porosive
telefon per kontakt.
Të dhënat që mbledhim dhe mbajmë me vete nuk do të publikohen,shiten apo dorëzohen te palët e treta, përveç autoriteteve kompetente në mënyrën e përcaktuar me rregulloret ligjore të Republikës së
Maqedonisë së Veriut. Medicus Help rezervon të drejtën të përdorë IP adresat dhe të dhëna të tjera të përdoruesve për të zbuluar identitetin e tyre në rast të zbatimit të ligjit dhe procedurave ligjore.
N çdo kohë mund të ndryshoni, përditësoni ose korrigjoni të dhënat dhe informacionet tuaja personale të pasakta.
MEDICUS HELP DOOEL Shkup ka miratuar një politikë për privatësinë dhe mbrojtjen e të dhënave personale, e cila tregon përkushtimin e kompanisë sonë për mbrojtjen e privatësisë së klientit.
Me përjashtim të të dhënave të natyrës financiare, të gjitha informacionet që mbledhim nga faqja e internetit janë ekskluzivisht për përdorimin tonë (marrëdhëniet me klientët, ndjekja e porosive,
etj.) dhe nuk u kalohen të tjerëve për asnjë arsye. Ne nuk mbledhim asnjë informacion të natyrës financiare, si numri i kartës dhe të tjera.
Të dhënat e kartës së kreditit dhe të llogarisë bankare do të ruhen dhe
përdoren ekskluzivisht nga banka për qëllime të faturimit të produkteve/porosieve përmes ekzekutimit të transaksionit.
Transaksioni gjatë tarifimit të produktit ridrejtohet dhe përpunohet përmes portalit të pagesave me kartë krediti të Bankës Komerciale. AD Skopje. Portali përdor mbrojtje bashkëkohor të të dhënave dhe të gjitha proceset zhvillohen përmes një lidhjeje të sigurt me bankën. Të miturit nuk mund të japin informacion personal pa pëlqimin e prindërve ose kujdestarëve të tyre dhe ne marrim përsipër të mos
mbledhim ose përdorim me vetëdije informacion nga të miturit. Ne marrim të gjitha masat mbrojtëse për të mbrojtur të dhënat personale të blerësve në mënyrë që të minimizojmë rrezikun e aksesit të
paautorizuar dhe keqpërdorimit të tyre.
Kjo politikë e privatësisë hyn në fuqi nga maji 2021. Ndryshimet në politikën e privatësisë do të shpallen publikisht në faqen http:// www.medicushelp.mk/ së paku 10 ditë para hyrjes në fuqi.
Më shumë informacion në lidhje me të dhënat personale do të gjeni në seksionin POLITIKAT E PRIVATËSISË DHE E DREJTA E QASJES DHE KORRIGJIMI I TË DHËNAVE PERSONALE TË
SUBJEKTEVE.
Kushtet dhe rregullat e blerjes
Çmimet e të gjitha produkteve në http://www.medicushelp.mk/ janë në denarë të përfshir me TVSH.
MEDICUS HELP rezervon të drejtën për të ndryshuar çmimet, në përputhje me politikën e kompanisë, pa njoftim për përdoruesit.
Korrigjimi i çmimit nuk do të bëhet nëse porosia pranohet.
Në çdo rast, çmimi mund të korrigjohet nga MEDICUS HELP, nëse bëhet fjalë për një gabim teknik të dukshëm gjatë vendosjes së çmimeve të produkteve. Blerësi merr përsipër të paguajë çmimin, i cili ofrohet në momentin e ekzekutimit të porosisë, pavarësisht se çmimi mund të ndryshojë ndërkohë. Në rast të një gabimi teknik të dukshëm gjatë futjes së çmimeve të produkteve, MEDICUS HELP do të njoftojë menjëherë blerësit që kanë bërë një porosi ose kanë bërë një pagesë për produktin specifik dhe Blerësi në këtë rast rezervon të drejtën të vendosë nëse për të anuluar porosinë ose jo.
Për blerjen e produkteve përmes www.medicushelp.mk vlejnë çmimet me pakicë, aktuale në objektin MEDICUS HELP. Numri i produkteve është i kufizuar. Pavarësisht lidhjes dhe kontrollit automatik të tepricës përpara se të konfirmoni porosinë tuaj, mund të ndodhë që një porosi e caktuar të anulohet për shkak të mungesës së tepricës.
Blerësi mund të zgjedhë një ose më shumë produkte, si dhe një paketë produktesh nga oferta e MEDICUS HELP. Blerësi mund të anulojë, shtojë ose korrigjojë porosinë në çdo kohë, përpara se të bëjë pagesën përfundimtare. Regjistrimi nuk është i detyrueshëm për realizimin e porosisë, por gjatë porosisë janë të detyrueshme të dhënat e kontaktit si dhe adresa e dorëzimit. Pas përfundimit të porosisë do të dërgohet një e-mail në adresën që keni specifikuar për konfirmimin e porosisë. Në rast të problemeve të mundshme teknike ose gabimeve me faqen e internetit, MEDICUS HELP ka të drejtë të refuzojë porosinë ose të ndalojë procesin e blerjes dhe ne nuk jemi të detyruar të bëjmë asnjë kompensim, përveç kthimit të fondeve të paguara nga blerësi.
Blerjen mund ta bëni me karta pagese të lëshuara nga çdo bankë: Visa,
Visa Electron, MasterCard dhe Maestro (vetëm nëse ka një kod
CVV2/CVC në sfondin e kartës), dhe pagesa bëhet përmes partnerit
tonë AD Banka Komerciale Shkup.
Mbështetja e shfrytëzuesit
Për çdo informacion dhe pyetje në lidhje me realizimin e shitjeve online mund të telefononi në numrin e telefonit 02/314 3333, i cili është në dispozicion çdo ditë pune nga ora 08:00 deri në orën 16:00 ose të na kontaktoni përmes e-mailit tonë info@medicushelp.com.mk
Politika e dërgesës së produktit
Ju mund të bëni blerje përmes faqes sonë të internetit nga çdo pjesë e botës. Dorëzimin mund ta kryejmë në territorin e Republikës së Maqedonisë së Veriut dhe jashtë territorit të Republikës së
Maqedonisë së Veriut përmes shërbimeve të DHL. Të gjitha produktet do të dorëzohen në adresën e dorëzimit që duhet të jepni gjatë krijimit të porosisë. Ju gjithashtu mund të surprizoni të dashurit tuaj dhe të kërkoni dorëzim në adresën e tyre, duke specifikuar adresën e tyre si adresë dërgese.
Kostoja e dorëzimit është në kurriz të blerësit dhe bazohet në peshën e dërgesës sipas listës së çmimeve të mëposhtme:
Lista e çmimeve për dërgesë në Republikën e Maqedonisë së Veriut
Dorëzimi në Shkup Dorëzimi në Maqedoni | 0 – 1 kg | 90,- den |
100,- den | 5 - 10 kg | 110,- den |
120,- den | 20 - 30 kg | 150,- den |
170,- den | 40 - 50 kg | 250,- den |
*Për të gjitha porositë mbi 2000 den, dërgesa është falas në gjithë territorin e Republikës së Maqedonisë së Veriut.
*Për porosi nën 2.000 denarë që paguhen me para në dorë, për transfer të parave tarifohen 30 denarë shtesë.
Lista e çmimeve të transportit DHL
Pesha në kg Dorëzimi0,50 1.719,00
1,00 1.719,00
1,50 1.829,00
2,00 1.866,00 2.50 1.903,00
3,00 1.939,00
3,50 1.939,00
4,00 1.987,00
4,50 2.096,00
5,00 2.998,00
5,50 3.173,00
6,00 3.348,00
6,50 3.524,00
7,00 3.699,00
7,50 3.874,00
8,00 4.050,00
8,50 4.225,00
9,00 4.400,00
9,50 4.575,00
10,00 4.970,00
10,50 4.970,00
11,00 4.970,00
11,50 4.970,00
12,00 5.193,00
12,50 5.416,00
13,00 5.639,00
13,50 5.863,00
14,00 6.086,00
14,50 6.309,00
15,00 6.533,00
15,50 6.756,00
16,00 6.979,00
16,50 7.203,00
17,00 7.426,00
17,50 7.649,00
18,00 7.872,00
18,50 8.096,00
19,00 8.376,00
19,50 8.599,00
20,00 8.766,00
Për çdo shtesë + 0,5 kg
+0,5 kg 218,00
Periudha e dorëzimit varet nga vendi i dorëzimit. Koha e parashikuar e dorëzimit është 5 ditë pune nga momenti i konfirmimit të pagesës përmes arkëtimit përfundimtar nga operatorët tanë dhe nga banka. Në përputhje me mundësitë tona, produkti do t'ju dorëzohet në kohën më të shkurtër të mundshme. Ne rezervojmë të drejtën për të zgjatur periudhën e dorëzimit në një marrëveshje paraprake me blerësin. Dorëzimi bëhet përmes shërbimit tonë të dërgesës ose përmes partnerëve të jashtëm. Dorëzimi nuk bëhet të shtunave, të dielave dhe festave publike.
Para dorëzimit të produktit, blerësi do të kontaktohet me telefon, në numrin e telefonit të lënë për kontakt, për të konfirmuar datën dhe orën e dorëzimit.
Nëse porosia bëhet pas orës 16:00, ajo do të kontrollohet nga ne të nesërmen e punës dhe pas marrjes së konfirmimit të transaksionitpagesës së suksesshme, fillon periudha e dorëzimit. Nëse porosia bëhet të premten pas orës 16, të shtunën, të dielën ose në një ditë jo pune, kjo procedurë fillon nga dita e parë e punës pasardhëse. Koha e dorëzimit nuk përfshin fundjavat dhe ditët jo pune. Produkti dorëzohet në adresën e dorëzimit të specifikuar nga blerësi. Çdo blerës është i detyruar që me marrjen e produktit ta kontrollojë atë për dëmtime të mundshme gjatë transportit dhe nëse bëhet fjalë për disa produkte të kontrollojë nëse mungon ndonjë produkt. Nëse produkti dorëzohet i dëmtuar, ose një produkt i caktuar mungon në porosi, blerësi duhet të na informojë menjëherë se si do të merrnim masat për të hequr gabimin aksidental. Në këtë rast, kostoja e zëvendësimit të produktit nuk do të përballohet nga blerësi. Në rast se blerësi dëshiron të kthejë produktin, pa fajin tonë apo fajin e distributorit, dhe kërkon rimbursim të shumës së paguar për produktin, atëherë kostoja e transportit do të zbritet nga shuma përfundimtare. Nëse blerësi dëshiron të zëvendësojë produktin, është i detyruar ta mbajë të padëmtuar, të pa ambalazhuar dhe të papërdorur së bashku me të gjitha dokumentet e bashkangjitura. Nëse ka një vonesë nëdorëzim nga kompania që është punësuar për të kryer dorëzimin, MEDICUS HELP nuk mund të marrë asnjë përgjegjësi.
Pranimi I produkteve
Produkti/at dorëzohen në rrugën E PARË, parkingu më i afërt me derën e përparme të shtëpisë, pra në hyrje të një pallati banimi, ku ka akses mjeti dërgues. Produkti/at janë të paketuara në kuti të përshtatshme, si mbrojtje ndaj dëmtimeve të mundshme. Në momentin e marrjes së produktit/ave, jeni të detyruar t'i kontrolloni ato dhe të ankoheni menjëherë për dëmtime të mundshme të jashtme të produktit/eve. Çdo kundërshtim duhet të drejtohet në numrin e telefonit për mbështetjen e klientëve 070 260 864 ose të na dërgoni email në info@medicushelp.mk, me të dhënat tuaja dhe të tregoni arsyet e ankesës. Nëse bëhet fjalë për dëmtim të dukshëm, mund ta raportoni menjëherë tek personi që bën dërgesën, përndryshe të gjitha ankesat e mëvonshme në lidhje me dëmtimin e jashtëm të produktit/eve nuk do të pranohen. Së bashku me dëftesën e produktit/ave duhet të merrni edhe dokumentacionin shoqërues, i cili përbëhet nga: udhëzimet e përdorimit dhe kartela e garancisë (nëse ka, në varësi të
produktit), faturë fiskale dhe fletëdorëzimi, të cilat jeni të detyruar të nënshkruani.
Kthimi dhe shkëmbimi i produkteve
Blerësi ka të drejtë të kthejë produktin e blerë brenda një periudhe prej 15 ditësh nga data e Faturës Fiskale/Dorëzimit për porosinë specifike, me kusht që produkti që kthehet të jetë në të njëjtën gjendje fizike në të cilën është dorëzuar, pa paketuar dhe i papërdorur, me të gjitha etiketat dhe shenjat që kishte në recepsion. Mjetet do t'i kthehen blerësit që ka paguar më parë me një nga kartat e pagesës, në llogarinë e përdoruesit të kartës. Blerësi ka të drejtë të shkëmbejë produktin pa rimbursim për njëprodukt tjetër sipas zgjedhjes së tij dhe mund ta ushtrojë këtë të drejtë brenda 15 ditëve nga dita e blerjes së produktit. Zëvendësimi I produktit me cilësinë e duhur bëhet nëse produkti nuk është përdorur, nëse pamja e produktit, vetitë e dobishme, vulat, etiketat e fabrikës, si dhe fatura fiskale ose Faturë-dërgesa që i janë lëshuar konsumatori së bashku me produktin, janë ruajtur. Nëse në momentin e paraqitjes së kërkesës nga konsumatori, tregtari nuk ka një produkt të përshtatshëm (një produkt që do të plotësojë nevojat e tij), konsumatori ka të drejtën e zgjedhjes së tij të kërkojë zgjidhjen e kontratës dhe të kërkojë kthimin e shumës së paguar.
Nëse e ndërroni produktin për arsye të tjera, dhe nuk është ankesë, brenda afatit të caktuar ligjor prej 15 ditësh, në atë rast dërgoni një email në info@medicushelp.com.mk me të dhënat tuaja dhe numrin e
porosisë, ku ju do të tregojë arsyet e nevojës për kthim ose ndërrim, ose telefononi 02/ 314 3333 për konsultim. Në këtë rast, ju e dërgoni produktin tek ne nëpërmjet një dërguesi/korrieri me shpenzimet tuaja. Pas marrjes së produktit, ne do të kontrollojmë nëse është i dëmtuar dhe më pas do t'ju dërgojmë zëvendësimin e kërkuar.
Garancion
Kjo i referohet grupeve të caktuara të produkteve që, në varësi të llojit të produktit, blihen përmes faqes së internetit të MEDICUS HELP dhe përmbajnë dokumente mbështetëse si kartën e garancisë dhe një periudhë garancie të specifikuar nga prodhuesi. Karta e garancisë përmban një deklaratë garancie dhe kushte garancie që janë të detyrueshme për vlefshmërinë e garancisë së produktit. Garancia nuk do të zbatohet nëse:
•Kartela e garancisë ose dëshmia e blerjes (fatura fiskale ose fatura)
nuk jan të kapshëm .
•Ka pasur përpjekje të mëparshme për të riparuar produktin nga ofrues
të paautorizuar shërbimi
•Ka dëmtime ose defekte të shkaktuara nga përdorimi jo i duhur i
produktit
•Produkti ka dëmtime fizike
Garancia e produktit nuk mbulon aksesorët dhe komponentët që kanë
një jetëgjatësi të kufizuar.
BLERËSI ËSHTË GATI DHE PAJTOHET ME KUSHTET DHE RREGULLAT E PËRDORIMIT TË FAQËS TË INTËRNETIT SË MEDICUS HELP,DHE ANGAZOHET TI RESPEKTOJ PLOTËSISHT ATO